فروش ویژه کاور فرش کلاسیک

کاور فرش کلاسیک  امروزه در بین مردم بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. همانطور که از نامش پیداست از کاور فرش برای پوشاندن سطح فرش استفاده می شود. برای در امان ماندن فرش از کثیفی ها, مخصوصا فرشهای رنگ روشن و محافظت فرش از تابش مستقیم نور خورشید که باعث پوسیده شدن الیاف فرش می شود از کاور فرش و فرش 12 متری 2500 شانه استفاده می شود. کاورها طرحهای بسیار متنوعی دارند که مشتریان با هر سلیقه ای نی توانند از این محصولات استفاده کند.

کاورهای فرش دارای وزن سبک هستند که باعث می شود شستشوی خیلی راحتی داشته باشند.

فروش ویژه کاور فرش کلاسیک

منظور از کاور فرش کلاسیک چیست؟

منظور از کاور فرش کلاسیک چیست؟ فرشهای کلاسیک دارای طرح و نقشه های کلاسیک و قدیمی است که در طراحی آنها هنر و نقوش ایرانی بکار گرفته شده است. مسلماً طرفداران فرشهای کلاسیک در صورت استفاده از کاور، کاوری را انتخاب می کنند که در طراحی آنها از طرحهای کلاسیک و سننی استفاده شده باشد. کاور های فرش در اندازه های استاندارد فرشها تولید می شوند و برای هر فرشی با هر سایزی کاور مورد نظر در بازار وجود دارد.

از انواع کاور فرش می توان به کاورهای ساده، کاورهای کشدار، کاور های ضد آب که در مقابل ریختن نوشیدنی ها فرش 12 متری خاطره کاشان را حفظ می کند اشاره نمود. کاور ها در جنسهای مختلفی در بازار وجود دارند که شامل کاورهای پلاستیکی و کاورهای پارچه ای (روفرش های مخمل و ابریشمی) می باشد.

تولیدکنندگان کاور فرش کلاسیک

تولیدکنندگان کاور فرش کلاسیک تولید کاور فرش سنتی در ایران  اغلب در استان یزد و کارخانجات نساجی این استان انجام می شود. تولید کنندگان خوش ذوق ایرانی با استفاده از طرحها و نقشه های کلاسیک ایرانی و بکارگیری ترکیبات رنگ های بسیار زیبا کاورهایی در خور سلایق ایرانیان تولید می کنند که نه تنها در داخل کشوذ بلکه در سراسر دنیا مورد استقبال بسیاری واقع شده است. تولیدات داخل کشور علاوه بر زیبایی و کیفیت بسیار بالا قیمت بسیار مناسبی نسبت به محصولات مشابه خارجی دارد که باعث محبوبیت زیاد این محصول شده است.

کاورهای فرش تولید شده در ایران از مواد اولیه کاملا ایرانی تولید می شوند که کیفیت بسیار بالایی دارند، رنگ آنها ثابت است و در مقابل شستشو تغییر رنگ نمی دهند.

نمایندگان و شرکتهای پخش کاورهای فرش محصولات را با قیمت پایین بصورت عمده از تولید کننده خریداری می کنند و به سراسر کشور ارسال می کنند و مردم می توانند محصولات را از شعب نمایندگی ها خریداری کنند. با این روش چون دست واسطه ها کوتاه است محصولات با کمترین سود ممکن و با مناسب ترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما