مرکز ارائه روفرشی طرح فرش بصورت عمده

مرکز ارائه روفرشی عمده با در نظر گرفتن رضایت مندی مشتریان توانسته سود خوبی عاید خود نمائید. مرکز خرید و فروش روفرشی طرح فرش 12 متری فانتزی یکی از فعال ترین مراکز در سطح کشور می باشد. این مجموعه این کالا را با قیمت ویژه و بدون واسطه خدمت مشتریان ارائه می دهد. این محصول از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است و بیشتر جنبه زینتی دارد.

مرکز ارائه روفرشی طرح فرش بصورت عمده

مشخصات روفرشی کشدار ایرانی 12 متری

مشخصات روفرشی کشدار ایرانی 12 متری مهمترین مشخصات روفرشی کش دار 12متری عبارتند از:

  1. در برابر نور مستقیم خورشید که باعث رنگ رفتگی فرش 2000 شانه می شود مقاومت بالایی دارد
  2. از زیبایی بالایی برخوردار بوده و همیشه تمیز میماند و نیازی با تمیز کردن مکرر ندارد.
  3. از تنوع رنگ و طرح بسیار بالایی برخوردار است و به آسانی جمع نمی شود ثابت بوده و سر نمی خورد.
  4. از جنس ابریشم و مخمل است و ظاهری مجلل و زیبا دارد

سایز و نخ به کار رفته در روفرشی بسیار متنوع است و جایگاه بسیار ویژه ای در بازار های ایرانی به خود اختصاص داده است. استفاده از این روفرشی برای خانم های که به زیبایی ظرافت فضا اهمیت می دهند بسیار مناسب می باشد. کیفیت و جنس موغوب این پارچه باعث مقبولیت زیاد و فروش آن شده است.

این روفرشی بسیار نازک و با ظرافت است و تاثیر بالایی بر روی زیبایی منزل دارد. و به دو جنس مخمل ترک و ابریشم فوم دار تقسیم بندی می شود از مهمترین ویژگی های این محصول می توان به شستشوی آسان و راحت آن اشاره نمود و به راحتی می توان با ماشین لباسشویی آن را شست. از بارزترین ویژگی های این روفرشی می توان به عدم سر خوردگی روفروشی اشاره نمود.

شرکت پخش روفرشی ایرانی سنتی در یزد

شرکت پخش روفرشی ایرانی سنتی در یزد شرکت پخش روفرشی سنتی توانسته با عرصه محصولی با کیفیت پخش زنجیره ای این محصول را در سطح کشور به دست بگیرد. شرکت ما متنوع ترین روفرشی ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب در سراسر بازار داخلی و خارجی عرضه می کند. روفرشی ایرانی سنتی در متنوع ترین جنس ها و در سایز بندی متوسط و بزرگ تولید و به فروش می رسد.

در این مجموعه اینترنتی به راحتی می توانید مانند آب خوردن این محصول را با کیفیت بالا تهیه کنید. یکی از محصولات و یا کالا هایی که به وفور در سطوح گسترده بازار ایران، مورد عرضه و تقاضا قرار گرفته است، روفرشی می باشد. البته که روفرشی های موجود در این بازار، توسط شرکت های پخش فعال همانند این مجموعه در دسترس مشتریان عمده قرار می گیرند. خرید از طریق این مجموعه به دلیل بدون واسطه بودن از تولید کننده به مصرف کننده برای خریدار بسیار ارزان قیمت و سود آور می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما