بازار خرید روفرشی ترک نانو در تهران

روفرشی ترک نانو یکی از مدرن ترین تولیدات صنعت رو فرشی می باشد که می تواند دارای ویژگی های منحصر به فرد باشد. رو فرشی ترک نانو در تهران و در دیگر شهرستان‌ های ایران دارای بازار خرید بسیار مناسبی است و این موضوع در راستای خصوصیات و ویژگی های مهم این محصول دیده می‌ شود.

بازار خرید روفرشی ترک نانو در تهران

در مورد روفرشی بیشتر بدانیم ؟

در مورد روفرشی بیشتر بدانیم ؟اگر مشتاق این هستید که در مورد رو فرشی ها بیشتر بدانید با ما همراه باشید تا با معرفی انواع روفرشی نانو و روفرشی های تولید شده از جنس های مختلف شما را در خرید این محصولات راهنمایی کنیم.

روفرشی ها در واقع به نوعی از پارچه های ضخیم قالی مانند گفته می‌ شوند که در طراحی آن ها از الیاف مختلف استفاده می‌ شود. روفرشی ها معمولاً برای پوشاندن قالی ها استفاده می شوند.

روفرشی های مختلف بر اساس طرح و نقشه، گلیم و فرش دستی تولید می‌ شوند. قدمت تولید روفرشی در ایران بیشتر از ۵۰ سال است و این محصول به عنوان یکی از هنرهای صنعت اصیل ایرانی مورد توجه نساجیان قرار می گیرد .

در تولید انواع روفرشی از دستگاه‌ های تارکوبی  مختلف استفاده می‌ شود و در راستای این موضوع این محصول می‌ تواند در تنوعی از طرح ها و رنگ ها در بازار موجود باشد.

روفرشی ها دارای نمونه های مختلفی هستند که در ادامه مطلب در مورد معرفی انواع روفرشی اطلاعاتی را ارائه خواهیم داد:

  • روفرشی مدرن
  • فرش کلاسیک
  • روفرشی مدرن ابریشمی
  • روفرشی مدرن کش دار
  • روفرشی مدرن نانو

روفرشی کلاسیک در واقع محصولی است که در طراحی آن ها از طرح های خشتی، لچک و ترنج استفاده می شود. روفرشی های کلاسیک به دلیل ضخامت بسیار کمی که دارند می‌ توانند به عنوان زیر انداز در سفر و گردش هم مورد استفاده قرار گیرند زیرا حمل و نقل این محصولات بسیار آسان است.

روفرشی های مدرن معمولاً برای استفاده در منازل و دکوراسیون های مدرن تر طراحی می شوند. در تولید روفرشی های مدرن از الیاف مخمل استفاده می شود. روفرشی های مدرن معمولاً به صورت دو رویه تولید می شوند و در صورت کثیف شدن یک طرف آن ها از طرف دیگر آن استفاده می شود.

نمونه دیگر از انواع روفرشی ها، روفرشی مدرن ابریشمی هستند که می‌ توانند به کمک الیاف مصنوعی ابریشم تولید شوند. این نوع روفرشی  از لحاظ لطافت و شفافیت الیافی که در تولید آن ها به کار گرفته شده است زیبایی خاصی دارند و افرادی که در زمینه خرید رو فرشی حساسیت زیادی دارند می‌ توانند این محصول را انتخاب نمایند.

روفرشی های مدرن کش دار یکی دیگر از تولیدات روفرشی هستند که در طراحی آن ها از طرح‌ های مختلف و مدرن استفاده می‌ شود. تنها تفاوت این  نمونه‌ ها با دیگر محصولات در این است که در زمان طراحی این محصولات دور تا دور پشت کار کش می شود تا این فرش ها روی فرش یا روی محل مورد استفاده سور نخورند و جمع نشود.

یکی دیگر از انواع روفرشی ها با نام روفرشی نانو در بازار معروف است که در تولید این محصول از پارچه‌ هایی با  تولیدات فناوری نانو استفاده می شود. کاربرد روفرشی نانو در مقایسه با دیگر نمونه ها بیشتر است زیرا این محصول مقاومت بالا و وزن سبکی دارند.

انواع روفرشی نانو محصولی از کشور ترکیه

انواع روفرشی نانو در بازار ایران وجود دارد که برخی معتقدند این محصول از کشور ترکیه وارد ایران شده است. این موضوع قابل انکار نیست و روفرشی های ترکی از کشور ترکیه وارد می‌ شوند ولی این به آن معنا نیست که کشور ایران در زمینه تولید انواع روفرشی قدرتی نداشته باشد.

امروزه در زمینه پیشرفتی که برای صنعت نانو در کشور وجود داشته است، تولید روفرش‌ی های نانو در نمونه های فوق العاده انجام می‌ شود. روفرش‌ی های نانو دارای ویژگی های بسیار زیادی هستند که همین ویژگی ها باعث می‌ شود که مصرف این محصولات در مقایسه با دیگر روفرشی ها بسیار بیشتر باشد.

انواع روفرشی های نانو به کمک الیاف نانو تولید می‌ شوند و در واقع می‌ تواند دارای ویژگی های منحصر به فرد باشند. در ادامه مطلب مهم ترین ویژگی های انواع روفرشی نانو را معرفی خواهیم کرد:

  • دارای طراحی های بسیار زیبا 
  • بدون ایجاد حساسیت
  • دارای استحکام و طول عمر بالا
  • سبک و قابل حمل به راحتی

سفارش عمده روفرشی نانو به قیمت مناسب

سفارش عمده روفرشی نانو به قیمت مناسب

سفارش روفرشی نانو به صورت عمده و با قیمت مناسب امروزه از طریق روش اینترنتی انجام می‌ شود. در سبک خرید و فروش اینترنتی مشتریان می‌ توانند به صورت مستقیم نسبت به خرید این محصول اقدام نمود و آن را به صورت عمده از تولید کننده سفارش دهند.

روفرشی های نانو امروزه یکی از پر فروش ترین انواع روفرشی های موجود در بازار هستند که در طرح ها و نمونه های مختلف به مشتریان معرفی می‌ شوند. روفرشی های نانو دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که همین موضوع باعث می‌شود که این محصولات در بازار مشتریان خاص خود را داشته باشد.

در طراحی روفرشی های نانو معمولا از الیاف نانو استفاده می شود. الیاف نانو می توانند دارای استحکام و لطافت بیشتری نسبت به نمونه های دیگر باشند. یکی از مهمترین دلایل استفاده از انواع روفرشی نانو در بین مردم این است که این محصولات هیچ گونه حساسیت و آلرژی را برای مصرف کننده به همراه نمی آورند.

کاربرد روفرشی طرح ابریشم نانو

کاربرد روفرشی ابریشم نانو در روستای زیبایی منحصر به فرد این محصول برای پوشش فرش های گران قیمت مورد توجه قرار می گیرد.

همان طور که در مبحث بالا اشاره کردیم رو فرشی ها در واقع نوعی پارچه های ضخیم قالی مانند هستند که به منظور محافظت از فرش مورد توجه قرار می‌ گیرند. در راستای استفاده زیاد از انواع روفرشی ها امروزه صنایع تولید کننده این محصولات با هدف تولید محصولات با کیفیت از خط تولید های مدرن و پیشرفته و همچنین از بهترین انواع الیاف و مواد اولیه استفاده می‌ کنند.

روفرشی ها دارای تنوع بسیار زیادی از نظر ابعاد و سایز هستند که می‌ توانند  به مشتریان معرفی شوند. معمولاً این محصولات در سایز های 6 متری و ۱۲ متری بیشترین کاربرد را به خود اختصاص دادند.

خرید روفرشی در نمونه های مختلف در ایران توسط برند های متفاوت انجام می‌ شود. در راستای این موضوع امروزه شاهد صادرات این محصول به کشور های مختلف هستیم که بیشترین صادرات روفرشی ایران به کشور های پاکستان، عراق، افغانستان، ترکمنستان و قزاقستان انجام می‌شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما