خرید روفرشی عروس بصورت مستقیم از کارخانه

خرید روفرشی عروس به صورت مستقیم از کارخانه همیشه رایج بوده است. در حال حاضر راه های زیادی برای خرید روفرشی عروس وجود دارد. اما انتخاب بعضی خرید مستقیم این کالا می باشد که به طبع هزینه کمتری پرداخت می‌ شود. زیرا که واسطه های کم تری در فروش دخالت دارند.هم اکنون تولیدی های بسیاری شرایط فروش مستقیم این محصول را برای خریداران فراهم کرده اند که به سادگی قابل استفاده هستند.

خرید روفرشی عروس بصورت مستقیم از کارخانه

انتخاب روفرشی عروس مدرن با طرح های جدید

انتخاب روفرشی عروس مدرن با طرح های جدید به صورت کلی روفرشی ها برای محافظت از فرش ها تهیه می شوند تا عمر فرش ها را افزایش دهند و فرش ها تازه بمانند، همچنین این روفرشی ها به صورت کلاسیک و مدرن تولید می‌ شوند.

روفرشی عروس مدرن با طرح های جدید و متنوع مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است و طرفداران بیشتری را جذب خود کرده است، جنس این روفرشی ها از نخ مخمل یا شانل می باشد که این نخ نرمی و ظاهری خاص را به روفرشی های مدرن می بخشد، این روفرشی دو رو بوده و شما می توانید در صورت کثیف شدن یک رو ، روی دیگر آن را مورد استفاده قرار دهید.

روفرشی های عروس مدرن در حال حاضر با قیمت های مناسب و همچنین طرح های زیبا و خاص در سایت های مختلف و همچنین در بازار قابل خریداری می باشد که شما طبق سلیقه و انتخاب خود خرید خود را انجام می دهید.

بازرگانی فروش عمده روفرشی عروس 9 متری

بازرگانی فروش عمده روفرشی عروس 9 متری روفرشی ها متراژ های متفاوتی از هم دارند و طبق اندازه ای که مشتریان نیاز دارند، به آنان عرضه می‌ شود. بازرگانی فروش روفرشی عروس نیز این امکان را به شما می دهد تا روفرشی دلخواهتان را در سایز مورد نظر( به طور مثال ۹ متری) انتخاب کنید.

بازرگانی های فروش عمده این محصول این امکان را برای خریداران فراهم کرده اند که اگر مشتری قصد خرید این روفرشی ها را به صورت عمده داشته باشد، این کار به راحتی و از طریق سایت بازرگانی مورد نظر قابل انجام است و طبق انتخاب طرح های مورد نظر خود کالای خود را ثبت سفارش کنید. چند نوع از بهترین روفرشی های ۹ متری :

  • روفرشی زرکدار این روفرشی به صورت ظاهری به روفرشی های مخمل شباهت دارد. اما این طرح زیبا تر و براق تر از طرح مخمل می‌ باشد.
  • روفرشی ابریشمی این مدل از پرفروش ترین مدل های روفرشی می باشد. ضخامت این روفرشی به روفرشی های مخمل نمی‌ رسد اما بسیار نرم و لطیف تر است.
  • روفرشی مخمل این نوع از روفرشی دو لایه و ضخیم است و از کیفیت بالایی برخوردار است و از الیاف درجه یکی برای تولید آن استفاده می شود. شما برای خرید عمده و یا جزئی می توانید با این تولیدی ها ارتباط برقرار کرده و کالای خود را به صورت مستقیم سفارش دهید. بازرگانی فروش عمده روفرشی عروس ۹ متری به صورت 24 ساعته به ارائه ی خدمات می پردازد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما