فروش آنلاین رو فرشی سه متری

فروش آنلاین رو فرشی سه متری کاور دار به صورت عمده در بازار ها انجام می شود تا جواب گوی نیاز بازار باشد . با این راه داد و ستد در بازار شهر های مختلف کشور کمبودی احساس نمی شود .

رو فرشی سه متری

کارخانه ی تولید رو فرشی 3 متری یزد

کارخانه ی تولید رو فرشی ۳ متری یزد، با استفاده از ماشین های مدرن به تولید انواع رو فرشی پرداخته است و این اجناس را به صورت عمده در بازار برای فروش ارائه می کند .
برای تهیه ی عمده ی این رو فرشی به صورت مستقیم از کمپانی های روفرشی یزد با سایت ما حتما در تماس باشید تا بهترین مشاوره ها قبل از خرید در اختیارتان بگذارند .

رو فرشی سه متری از جدید ترین و پر طرفدار ترین انواع رو فرشی در بازار است که در بیشتر کارخانه های کشور درست می شود .
ولی کارخانه ی تولید این سایز رو فرشی اصلی در کشور ، در شهر یزد واقع شده و عالی ترین رو فرشی ها را می توانید به صورت تکی و عمده از این جا خریداری کنید .

رو فرشی سه متری

عرضه ی رو فرشی های یزدی

رو فرشی در طرح و رنگ و اندازه های متنوعی بافت شده و در برابر آلودگی ها حفاظ خوبی برای فرش گران بهایتان است . این کالا در سه رنگ کرمی ، زرشکی و آبی تیره بافت شده و در ابعاد مختلف به بازار عرضه خواهد شد .

از مارک های ایرانی معتبر تولید کننده ی این رو فرشی می توان به مورد های زیر اشاره کرد :

  • تولید انواع رو فرشی زربافت یزد
  • تولید کننده رو فرشی مارک نی کزاد
  • مارک پدیده تولید کننده رو فرشی
  • بافت رو فرشی زرین یزد

این رو فرشی ضخامت کمتری نسبت به فرش دارد و به عنوان محافظ قالی ار آن استفاده می شود . این اجناس در کمپانی های معتبر ایرانی درست می شود و بر اساس ضخامت ، اندازه و نوع نخی که در درست کردن آن به کار رفته ، قیمت گذاری می شود .

رو فرشی سه متری

فروش رو فرشی سه متری

روفرشی 3 متری از محصولات صادراتی کشور به حساب می آیند که طی چند سال به تولید این محصول پرداخته اند . فروش این محصول به صورت عمده صورت گرفته و خرید عمده انواع رو فرشی در پایین آمدن قیمت ها بسیار موثر است .

شما می توانید دو روش برای خرید عمده ی این جنس در اختیار دارید :

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما