لیست قیمت روفرشی مدرن ترک

روفرشی پارچه ای ضخیم است که برای محافظت از فرش 12 متری فانتزی بر روی آن کشیده می شود؛ این محصول در عین حال که مقاومت بسیار بالایی دارد، از طرح ها و رنگ های زیبایی نیز برخوردار بوده و جذابیت خاصی به فضای داخلی خانه می بخشد؛ در میان لیست روفرشی هایی که در بازار داخلی کشورمان وجود دارند، روفرشی ترک مدرن دارای محبوبیت فراوانی می باشد و قیمت آن نیز بسیار مناسب است.

لیست قیمت روفرشی مدرن ترک

مشخصات انواع روفرشی ترک مدرن

مشخصات انواع روفرشی ترک مدرناگر شما نیز از بانوان خانه داری هستید که تمیزی خانه برای شما حرف اول را می زند، بنابراین استفاده از یک روفرشی محکم و با دوام و در عین حال زیبا، یکی از ضروری ترین اموری ست که باید انجام دهید؛ در میان انواع مختلفی از روفرشی هایی که در بازار به چشم می خورند، نوع ترک و مدرن آن از سایر محصولات مشابه محبوب تر بوده و از فروش بسیار بالایی برخوردار می باشند.
در این قسمت به برخی از مشخصات روفرشی ترک و مدرن اشاره می کنیم:

  • روفرشی ها معمولاً از طرح های سنتی مانند گلیم و گبه پیروی می کنند، اما روفرشی ترک مدرن، همانگونه که از اسم آن پیداست، دارای طرح های جدید و مدرن امروزی ست و می تواند هر سلیقه ای را در برگرفته و به راحتی با سایر لوازم خانه هماهنگ شود.
  • قیمت این روفرشی بسیار مناسب است و خرید آن از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد.
  • رنگ هایی که در آن به کار رفته است معمولاً روشن می باشند و رنگ صورتی و سفید آن از همه پرفروش تر است.
  • دارای ضخامت کمی هستند و همین موضوع باعث سبکی آن ها شده است.
  • روفرشی ترک و مدرن در عین سبکی، از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند برای سال های سال روی فرش 2000 شانه قرار گرفته و از آن محافظت نماید.

انواع روفرشی های ابریشمی و مدرن ترک در بازار

روفرشی از زمان های قدیم برای محافظت از فرش ها استفاده می شد، چرا که ممکن بود تابش نور خورشید، غذاهایی که ممکن بود روی آن ریخته شود و یا رفت و آمد زیاد بر روی آن، کیفیت و زیبایی فرش را تحت الشعاع قرار داده و از ارزش آن بکاهید؛ به همین سبب پارچه های ضخیم و بزرگی ابداع شدند که برای محافظت و نگهداری از فرش های بر روی آن ها کشیده می شد؛ این محصولات در ابتدا طرح های بسیار ساده و ابتدایی داشتند، اما به مرور زمان نقش و رنگ های آن ها بهتر شده و با پیشرفت های روز افزونی مواجه گردید، به گونه ای که امروزه شاهد هستیم برخی از طرح ها و نقش هایی که روی آن ها کار شده است، از نظر زیبایی با فرش برابری می کند.
به عنوان مثال انواع روفرشی مدرن ترک و ابریشمی که در بازار مشاهده می کنیم از این نوع هستند.
این روفرشی ها در عین زیبایی بی نظیری که دارند، بسیار نازک و سبک بوده و می توان آن ها را به راحتی شسته و تمیز کرد، بدون این که هیچ گونه آسیبی به ساختار آن ها وارد شود.

روفرشی کشدار مدرن ترک را از کجا بخریم ؟

روفرشی کشدار مدرن ترک را از کجا بخریم ؟یکی دیگر از نمونه های این محصولات که در بازار یافت می شود، روفرشی کشدار ترک است؛ این محصول همانگونه که از نام آن پیداست از الیافی تولید شده است که کشدار بوده و می تواند به راحتی تمامی قسمت های فرش را پوشش دهد؛ در واقع می توان گفت فرش در این روفرشی به بهترین شکل ممکن قاب می شود و دیگر اثری از جمع شدن و سُر خوردن روفرشی به چشم نمی خورد.
اگر شما نیز از طرفداران این محصول زیبا و منحصر به فرد هستید، حتماً با این سوال در ذهن خود مواجه شده اید که روفرشی کشدار مدرن را از کجا بخریم؟
سایت اینترنتی ما یکی از بزرگترین مراکز فروش این محصول است و آن را با طرح های زیبا و جنس بسیار عالی ارائه می دهد؛ این محصول پس از سفارش، در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل شما ارسال شده و به شما تحویل داده می شود.
شایان ذکر است که یکی دیگر از محصولات پر فروش سایت ما روفرشی ابریشمی ترک است؛ این روفرشی نیز بسیار سبک بوده و شستشوی آسانی دارد و چون مواد اولیه ای که برای تولید آن به کار رفته از جنس نخ های ابریشمی است، دارای جلوه بسیار زیبایی بوده و می تواند فضای خانه شما را دلنشین و جذاب نماید.

چیکار کنیم تا روفرشی جمع نشود ؟

یکی از مشکلاتی که برخی از افراد با آن مواجه هستند این است که روفرشی هایی که برای محافظت از فرش های خود روی آن ها پهن می کنند، در اثر رفت و آمد جمع شده و باعث به وجود آمدن مشکلاتی می شود.
در این قسمت به برخی از راه حل هایی که به جمع نشدن روفرشی کمک می کند اشاره می کنیم:

  1. سعی کنید روفرشی خود را از میان محصولاتی انتخاب کنید که استاندارد، مرغوب و با کیفیت بوده و تولید شده توسط یکی از برندهای مطرح دنیا باشد؛ چرا که این شرکت ها برای تولید محصولات خود از مواد اولیه مرغوب استفاده می کنند و همین موضوع باعث بالا رفتن انسجام میان تار و پودهای آن شده و از جمع شدن روفرشی جلوگیری به عمل می آورد.
  2. سعی کنید دو یا چند گوشه از روفرشی را با مبلمان، میز و سایر اجزای سنگین خانه فیکس نمایید تا از حرکت کردن و سُر خوردن آن جلوگیری به عمل آید.
  3. دو متر کش پهن خریداری نمایید و با استفاده از نخ و سوزن آن را به چهار گوشه فرش دوخته و سپس گوشه های فرش خود را در این قسمت دوخته شده قرار دهید، خواهید دید که روفرشی شما ثابت مانده و هیچ گونه اثری از سُر خوردن و حرکت کردن بر روی آن دیده نمی شود.

در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم با وجود این که از زمان های گذشته تا کنون، روفرشی ها برای نگهداری و حفاظت از فرش های طراحی شده اند، اما اگر طرح ها و رنگ های زیبای سنتی و یا مدرن این محصولات زیبا را خریداری کرده و به هماهنگی رنگ های آن با سایر اجزای دکوراسیون خود دقت کنیم، نه تنها باعث سالم ماندن فرش های خود شده، بلکه می توان با کمترین هزینه، تغییرات محسوسی را در دکور خانه خود به وجود آورده، رنگ و بوی تازه ای به فضای منزل خود بخشیده و آن را دلپذیرتر از همیشه نماییم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما