مرکز خرید روفرشی ترک مخمل در رشت

استفاده از روکش فرش در خانه به محافظت از فرش 12 متری فانتزی کمک بسیاری می کند. خود روفرشی ها باید کیفت بالا و مناسبی داشته باشند تا بتوان مدت طولانی ای از آن ها استفاده کرد، بدون این که شکل و حالت اولیه خود را از دست بدهند یا رنگ آن ها از بین برود. روفرشی ترک مخمل امروزه بسیار مورد توجه قرار دارند و مشتریان می توانند این محصول را به راحتی خریداری کنند.

مرکز خرید روفرشی ترک مخمل در رشت

انواع روفرشی کشدار ترک مخمل در بازار

انواع روفرشی کشدار ترک مخمل در بازار روفرشی های ترک انواع بسیار مختلفی دارند. هدف از استفاده رو فرشی محافظت کردن از فرش و آسیب ندیدن آن است. پس رو فرشی ها باید به گونه ای طراحی و تولید شده باشند که عمل محافظت از فرش را به خوبی انجام دهند.

روفرشی کشدار مخمل یکی از بهترین گزینه ها برای خرید است. روفرشی هایی که در حاشیه های خود کش دارند به خوبی روی فرش 2000 شانه قرار گرفته و ثابت می شوند. این کش ها که در لبه ی روفرشی قرار دارند زیر فروش اصلی قرار می گیرند و به خوبی از فرش محافظت می کنند.

یکی از مهم ترین مسائل در هنگام استفاده از روفرشی ثابت بودن و حرکت نکردن آن است، که این روفرشی های کش دار این مشکل را بر طرف کرده اند.

مشتریان در هنگام خرید این محصول می توانند روفرشی متناسب با دکور منزل خود را خریداری کنند. مثلا روفرشی هایی که دارای رنگ های تیره و طرح های شلوغ هستند بیشتر برای خانه هایی استفاده می شوند که محیط باز و خلوت تری دارند و رو فرشی هایی که دارای رنگ های سرد و طرح خلوت تری هستند برای خانه هایی مناسب اند که محیط آن ها شلوغ و پر تر است.

راهنمای خرید روفرشی ترک مخمل

خرید روفرشی ترک باید با توجه به تمامی مواردی که در هنگام خرید این محصول اهمیت دارد، انجام شود. روفرشی ها جنس های مختلفی دارند. برخی از آن ها نخی، برخی کتان  و برخی مخمل هستند. البته از پارچه های دیگر نیز برای ساخت و تولید روفرشی استفاده می شود.

معمولا عموم افراد علاقه دارند از روفرشی هایی استفاده کنند که علاوه بر محافظت از فرش، نرم و لطیف باشد و راه رفتن روی آن ها احساس خوبی را ایجاد کند. روفرشی های مخمل این ویژگی را دارند و علاوه بر این که از فرش اصلی محافظت می کنند، از عبور آب و مواد غذایی یا سایر موادی که ممکن است فرش را آلوده کند جلو گیری می کنند، بسیار نرم و لطیف هستند.

علاوه بر این موارد روفرشی باید جنسی با کیفیت و با دوام داشته باشد؛ زیرا این محصول دائما در حال استفاده است. اگر کیفیت پارچه ای که برای تولید روفرشی استفاده می شود بالا نباشد ممکن است در مدت بسیار کوتاهی شکل و حالت اولیه خود را از دست بدهد و یا پارچه ی آن پاره شود.

پارچه های مخمل ترک کیفیت بسیار بالایی دارند و استفاده از آن ها برای مدتی طولانی امکان پذیر است. به همین جهت این محصول امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته و میزان فروش آن نیز افزایش یافته است. بهتر است در هنگام خرید به تمامی موارد گفته شده توجه شود. اگر روفرشی متناسب با محیط خانه و چیدمان هر محیط انتخاب شود، می تواند نمای بسیار زیبا و آرامش بخشی را با کمترین هزینه در هر خانه ایجاد کند. به همین منظور امروزه این محصول در اندازه های مختلف و با طرح ها و رنگ های ویژه ای تولید شده و از کشور های دیگر نیز وارد کشور می شود.

مدل های جدید روفرشی مخمل سه بعدی ترک

مدل های جدید روفرشی مخمل سه بعدی ترکامروزه انواع روفرشی در مدل های بسیار متنوعی تولید و وارد بازار می شود و این روفرشی ها ممکن است ساده یا طرح دار باشند. روفرشی مخمل سه بعدی از جدید ترین مدل های روفرشی هستند.

این روفرشی ها دارای طرح هایی هستند که به صورت برجسته به نظر می رسند. البته نمونه هایی از این محصول هستند که دارای طرح های برجسته ی قابل لمس می باشند. یعنی اگر روی این پارچه ها دست بکشید برجستگی های طرح را به راحتی احساس می کنید. اما بر اساس تجربه و نظر سنجی هایی که از مشتریان انجام شده است، استفاده از روفرشی هایی که دارای طرح های سه بعدی هستند بهتر از روفرشی های دارای طرح های برجسته است؛  زیرا طرح های برجسته به مرور زنان بر اثر برخورد مکرر پا و استفاده طولانی مدت حالت برجسته خود را از دست می دهند و شکل و حالت اولیه خود را ندارند. اما طرح های سه بعدی دچار چنین مشکلاتی نمی شوند و همچنین باعث زیبایی و ایجاد جلوه هایی زیبا در خانه می شوند.

فروش عمده روفرشی ترک مخمل با قیمت مناسب

فروش روفرشی ها با قیمت های مختلفی انجام می شود. قیمت این محصول ارتباط مستقیمی با کیفیت و جنس پارچه دارد. این محصول علاوه بر این که در ایران تولید شده و در بازار عرضه می شود، از کشور های دیگری مانند ترکیه نیز وارد می شود؛ زیرا استفاده و درخواست مشتریان برای این محصول میانگین بالایی دارد.

فروش عمده روفرشی با قیمت بهتر و مناسب تری انجام می شود، اما به طور کلی مشتریان در هنگام خرید باید توجه داشته باشند که قیمت محصول با کیفیت آن هم خوانی داشته باشد.

روفرشی های مختلف ابعاد و اندازه های متفاوتی دارند. مثلا برخی از آن ها که برای فرش های بزرگ سه در چهار طراحی شده اند، معمولا دارای قیمت بیشتری هستند؛ زیرا در هنگام تولید این روفرشی ها با ابعاد بالا پارچه ی بیشتری استفاده می شود.

انواع روفرشی در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شود. پر فروش ترین روفرشی ها معمولا دارای رنگ های تیره هستند؛ زیرا رنگ های تیره کثیفی و لکه ها را بسیار کمتر از رنگ های روشن نشان می دهند. اگر روفرشی ها رنگ های تیره داشته باشند به علت این که لکه ها را کمتر نشان می دهند کمتر نیاز به شست و شو پیدا می کنند و همین موضوع باعث افزایش طول عمر محصول و حفظ کیفیت و حالت اولیه آن می شود.

روفرشی هایی که دارای ضمانت نامه هستند گزینه ی بهتری برای خرید می باشند؛ زیرا در صورتی که پس از مدت مشخص شده از سوی مرکز این محصول آسیبی ببیند یا دچار مشکلاتی از قبیل از بین رفتن رنگ یا پرز دادن پارچه شود، می توان آن را به راحتی تعویض کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما